wtorek, 2 września 2014

Drugi wrześniowy dzień

Pisałam wam wczoraj o moich wrześniowych postanowieniach. Dzisiaj drugi dzień mojego "nowego", "lepszego" życia (a przynajmniej taką mam nadzieje). Przede wszystkim chce rozwijać swoje hobby, więcej czasu poświęcać rodzinie oraz zadbać o swoje wewnętrzne "ja".

Nie wiem czy wam wspominałam. Moje hobby to fotografia. Kiedyś bardzo wiele fotografowałam, wyjeżdżałam w góry tylko po to by móc uchwycić wschód oraz zachód słońca nad Giewontem. Od dwóch lat ze względu na pracę i szybki bieg życia, moje zainteresowanie gdzieś uciekło, albo po prostu nie miałam na to czasu i chęci.

Teraz wszystko się zmieniło... Po pierwsze, wyszukałam wszystkie moje stare fotografie i mam zamiar je wydrukować, ale nie tylko jako plakaty. Jakiś czas temu coś mnie tknęło gdy zobaczyłam zdjęcie za szkłem akrylowym (tak to się fachowo nazywa). Wyszukałam oczywiście zródło tego zdjęcia i znalazłam. Wygląda to mniej więcej tak http://www.cewe.pl/fotoplakaty-i-fotoobrazy/plakaty-za-szklem-akrylowym.html Jak dla mnie to świetna alternatywa dla zwykłych ram. Muszę się postarać o to by stworzyć swoją własną mini wystawę, nawet dla rodziny ;). Mam wykształcenie artystyczne więc coś mnie w tą stronę ciągnęło... 

W weekend szykuje mi się wyjazd do Krakowa, a więc na pewno wrócę z wieloma fotografiami. Mam zamiar stworzyć album nocnych zdjęć.. ale więc zobaczymy jak mi to wyjdzie.

Pozdrawiam w drugim dniu września! 

P.s. Pozytywne nadchodząca jesień również może być piękna, nastawienie czyni cuda ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz